Näin onnistut työnantajamarkkinoinnissa

Tämä opas on tarkoitettu tukemaan korkeakoulujen viestintää työnantajille. Työnantajat eivät ole korkeakoulujen viestinnän ensisijainen kohderyhmä, mutta enenevässä määrin tärkeä sellainen. Opas on kirjoitettu koulutusohjelmien näkökulmasta helpottamaan markkinointiviestinnän suunnittelua ja toteuttamista.

Opas antaa hyvät valmiudet koulutusohjelman markkinointisuunnitelman tekoon ja varsinaiseen markkinointiin työnantajille.

Opas sisältää olennaisimmat haasteet ja ratkaisut:

1) Markkinoinnin kohderyhmä
2) Markkinoinnin sisältö:
  • Koulutusohjelman tuottama osaaminen
  • Tuotteistetut yhteistyömuodot
  • Hyödyt työnantajille
  • Kirkastetut viestit

3) Kanavat ja keinot

Apuna voit käyttää markkinoinnin suunnittelulomaketta.